Socijalna dimenzija visokog obrazovanja

IRO zagovara
unapređivanje
socijalne dimenzije
visokog obrazovanja.

Budući da socijalno uključivanje velikim dijelom ovisi o postignutoj razini obrazovanja, uklanjanje društvenih nejednakosti u visokom obrazovanju igra presudnu ulogu u stvaranju društva jednakih prilika. Pravedno i socijalno uključivo visoko obrazovanje različitim mjerama mora osigurati da upis, uspješno studiranje i završetak studija ovise prvenstveno o sposobnostima studenata, a ne o osobnim karakteristikama i životnim okolnostima koje su izvan neposrednog utjecaja studenata. IRO zagovara unapređivanje socijalne dimenzije visokog obrazovanja u okviru spomenutih definicija koje proizlaze iz ministarskih priopćenja Bolonjskog procesa.

IRO projekti povezani s ovom politikom

Projekt Eurostudent

Nacionalno izvješće istraživanja EUROSTUDENT V za Hrvatsku za 2014. (2014.-2016.)

Projekt E-Quality

Povezivanje kvalitete i socijalne uključenosti u visokom obrazovanju u Hrvatskoj (2013.-2015.)

Projekt PL4SD

Peer-learning initiative for the social dimension of higher education (2012.-2015.)

Projekt EduQuality

Obrazovanje za jednake mogućnosti na hrvatskim sveučilištima (2010.-2012.)

ACCESS

Prema pravednom i transparentnom pristupu visokom obrazovanju u Hrvatskoj (2010.-2012.)

Članstvo IRO-a u vanjskim tijelima povezanim s ovom politikom

1.

Nacionalna skupina za unapređenje socijalne dimenzije visokog obrazovanja