13 svi Godišnje izvješće IRO-a za 2018. godinu
Institut za razvoj obrazovanja (IRO) je u 2018. godini nastavio svoje uspješno djelovanje i rad na ostvarivanju svoje misije i ispunjavanju strateških ciljeva. Rad i postignuća IRO-a temeljena su na suradnji sa svim dionicima u visokom obrazovanja i na partnerstvu s pojedincima i institucijama iz Hrvatske i inozemstva. Zahvaljujemo svim partnerima, donatorima, suradnicima i volonterima na ukazanom povjerenju i suradnji!
Izdvajamo sljedeća postignuća u 2018. godini:
Ključne teme kojima smo se bavili su:
- socijalna dimenzija visokog obrazovanja
- društveni angažman visokih učilišta i društveno korisno učenje
- osiguravanje kvalitete u visokom obrazovanju
- Hrvatski kvalifikacijski okvir
- internacionalizacija visokog obrazovanja
- besplatno obrazovno savjetovanje i edukacijske usluge
Ukupno smo na gore navedene teme provodili 13 projekata od čega su 5 projekata bili srednji i veliki projekti financirani sredstvima Europske unije (kroz Erasmus + i ESF), a ostali projekti bili su međunarodnog, nacionalnog i lokalnog karaktera.
IRO je aktivno radio na zagovaranju i unapređivanju politika visokog obrazovanja kroz:
- rad u Nacionalnoj skupini za unaprjeđenje socijalne dimenzije pri MZO i izradu „Nacionalnog plana za unaprjeđenje socijalne dimenzije visokog obrazovanja u Republici Hrvatskoj 2019.-2021.“, koji je Vlada RH usvojila na svojoj sjednici održanoj 3. siječnja 2019. godine, kojim će se unaprijediti položaj ranjivih i podzastupljenih skupina u visokom obrazovanju.
- rad u Skupini za praćenje Bolonjskog procesa (BFUG) koja je izabrala Ninoslava Šćukaneca Schmidta supredsjedateljem Savjetodavne skupine za socijalnu dimenziju visokog obrazovanja u Europskom prostoru visokog obrazovanja.
- rad u Nacionalnom vijeću za razvoj ljudskih potencijala (NVRLJP), središnje strateško tijelo Republike Hrvatske za razvoj HKO-a
- rad u Akreditacijskom savjetu Agencije za znanost i visoko obrazovanje kao pridruženi član
- rad u Podskupini za promociju visokih učilišta RH u inozemstvu Ministarstva znanosti i obrazovanja
Za cjelovito izvješće posjetite link.