IRO zagovara
unapređivanje
socijalne dimenzije
visokog obrazovanja.
IRO zagovara
unapređivanje
socijalne dimenzije
visokog obrazovanja.
Budući da socijalno uključivanje velikim dijelom ovisi o postignutoj razini obrazovanja, uklanjanje društvenih nejednakosti u visokom obrazovanju igra presudnu ulogu u stvaranju društva jednakih prilika. Pravedno i socijalno uključivo visoko obrazovanje različitim mjerama mora osigurati da upis, uspješno studiranje i završetak studija ovise prvenstveno o sposobnostima studenata, a ne o osobnim karakteristikama i životnim okolnostima koje su izvan neposrednog utjecaja studenata. IRO zagovara unapređivanje socijalne dimenzije visokog obrazovanja u okviru spomenutih definicija koje proizlaze iz ministarskih priopćenja Bolonjskog procesa.
Nacionalno izvješće istraživanja EUROSTUDENT V za Hrvatsku za 2014. (2014.-2016.)
Povezivanje kvalitete i socijalne uključenosti u visokom obrazovanju u Hrvatskoj (2013.-2015.)
Peer-learning initiative for the social dimension of higher education (2012.-2015.)