Institut za razvoj obrazovanja (IRO) je vodeća neprofitna i nevladina organizacija u Hrvatskoj za razvoj i implementaciju politika visokog obrazovanja. IRO se već više od 20 godina zalaže za sustav visokog obrazovanja koji će osiguravati jednake obrazovne mogućnosti, voditi se načelima unaprjeđivanja kvalitete, promicati međunarodnu suradnju, poticati cjeloživotno učenje te odgovarati potrebama pojedinca i društva.
U našem dinamičnom radnom okruženju većina se aktivnosti odnosi na projekte koje provodimo kao nositelji ili partneri. Kako bismo uspješno odgovorili na sve zahtjeve koji proizlaze iz projekata, ali i iz naših redovitih programa, otvoreni smo za nove suradnje.
Uspješan kandidat/kinja za člana/icu u IRO tima je talentirani/a stručnjak/kinja koji posjeduje izvrsne komunikacijske i organizacijske vještine te koji/a je pouzdana, točna i sistematična osoba s visokom motivacijom za rad i nove izazove, spremna i sposobna za učenje i za rad u dinamičnom okruženju. IRO posebno potiče timski rad i traži kandidata/kinju koji/a je usmjeren/a na postizanje ciljeva, no istovremeno je dovoljno fleksibilan/na i osjetljiv/a za potrebe tima i na trendove iz okruženja.
Ako želite postati članom/icom IRO tima, pošaljite nam svoj životopis i motivacijsko pismo na iro@iro.hr, a mi ćemo Vam se povratno javiti s informacijama o otvorenim radnim mjestima i mogućnostima zapošljavanja te Vašu prijavu pohraniti u našu bazu potencijalnih zaposlenika.
OTVOREN NOVI NATJEČAJ!
Natječaj za radno mjesto: Tajnik/ca
Rok za prijavu: 20.08. 2023.
Uspješan kandidat/kinja za radno mjesto Tajnik/ca u IRO-u je visoko motivirana osoba s iskustvom u području administrativnih poslova i vođenja ureda. IRO želi zaposliti fokusiranu i organiziranu osobu s razvijenim komunikacijskim vještinama. Najboljem kandidatu/kinji bit će ponuđen ugovor o radu na puno radno vrijeme i odgovarajući financijski uvjeti .
Osnovne informacije o radnom mjestu
- Angažman putem ugovora o radu na određeno vrijeme, s mogućnošću produljenja suradnje i sklapanja ugovora o radu na neodređeno vrijeme.
- Angažman je na puno radno vrijeme, radnim danom od ponedjeljka do petka.
- Mjesto rada: Zagreb, Prilaz Gjure Deželića 30
- Očekivani početak angažmana: 18. 09. 2023., ili prema dogovoru s kandidatom/kinjom
Opis posla:
- Vođenje uredske recepcije: telefonska komunikacija; prijem stranaka te komunikacija sa strankama i poslovnim suradnicima; primanje/slanje/sortiranje e-mailova i pošte
- Upravljanje uredom: briga o funkcionalnosti i sigurnosti ureda, nabavka uredskih potrepština, koordinacija podugovorenog IKT servisa, koordinacija čišćenja ureda
- Interna administracija: sortiranje i arhiviranje dokumentacije; vođenje internih evidencija i statistika
- Logističko – administrativna ispomoć zaposlenicima: organizacija sastanaka i putovanja (npr. rezervacija putnih karata, organizacija smještaja, transfera), asistencija u organizaciji događanja
- Asistiranje pri provođenju standardiziranih testova u testnom centru
- Asistiranje pri provođenju projekata
- Dodatna organizacijska zaduženja prema potrebi organizacije
Traženi profil kandidata/kinje:
- Srednja stručna sprema u području vezanom za upravno-administrativne i tajničke poslove ili osobe koje su završile preddiplomski stručni ili sveučilišni studij (stručni pristupnici/ce i/ili stručni i sveučilišni prvostupnici/ce). Ohrabrujemo prijave kandidata/kinja s višim kvalifikacijama ukoliko su motivirani navedenim opisom posla.
Prijava
- Prijave molimo slati na iro@iro.hr
- Prijava se sastoji od (1) životopisa na hrvatskom jeziku i (2) motivacijskog pisma na hrvatskom i engleskom jeziku (do 250 riječi)
- Rok za slanje prijave: 20. 08. 2023.
- Intervjui s kandidatima čije prijave uđu u uži krug će biti održani u periodu od 24.08. do 01. 09.2023.
OTVOREN NOVI NATJEČAJ!
Natječaj za radno mjesto: Voditelj/ica financija i računovodstva
Rok za prijavu: 17. rujna 2023.
Uspješan kandidat/kinja za radno mjesto Voditelja/ice financija i računovodstva u IRO-u je stručnjak/kinja u području financija te izvrsno poznaje relevantne nacionalne i EU propise koji reguliraju ovo područje rada. IRO želi zaposliti talentiranog stručnjaka/kinju, a prednost će imati osobe s iskustvom financijskog upravljanja u neprofitnom ili javnom sektoru. Najboljem kandidatu/kinji bit će ponuđen kompetitivni paket koji uključuje ugovor o radu i odgovarajući financijski uvjeti. Budući da je ovo radno mjesto dugoročno važno za organizaciju, prednost će imati kandidati koji ovo zaposlenje vide kao svoju dugoročnu opciju.
Opis posla
• Upravljanje cjelokupnim financijskim poslovanjem organizacije: izrada i kontinuirano praćenje realizacije financijskih planova organizacije, izrada financijskih evaluacija.
• Suradnja s voditeljima/cama projekata: upravljanje financijama za pojedine projekte (nacionalne, EU i međunarodne), s posebnim naglaskom na projekte financirane sredstvima EU; izrada proračuna potrebnih za prijavu EU projekata, implementacija financijskih aktivnosti za dobivene EU projekte; izrada financijskih izvješća za projekte.
• Neprekidno usklađivanje poslovanja organizacije s relevantnim zakonskim propisima.
• Prikupljanje relevantnih financijskih podataka te izrada financijskih analiza potrebnih za unaprjeđenje financijskog poslovanja.
• Kontrola i priprema dokumentacije prije plaćanja te priprema, unos i kontrola izvršenja platnih naloga.
• Kontrola i priprema dokumentacije nakon plaćanja (priprema bankovnih izvoda po obavljenim plaćanjima s pratećom dokumentacijom).
• Izrada putnih naloga, vođenje knjige putnih naloga.
• Vođenje nadzorne knjige poslovanja s nerezidentima.
• Vođenje evidencije namjenskih donacija na kvartalnoj bazi.
• Planiranje, koordinacija i provođenje internih računovodstvenih poslova
• Suradnja s vanjskim knjigovodstvenim servisom: priprema, izrada i slanje dokumentacije za knjigovodstvo, praćenje i osiguravanje kvalitete rada knjigovodstvenog servisa, kontrola i upravljanje mjesečnim, kvartalnim, polugodišnjim i godišnjim financijskim izvješćima organizacije, kontrola knjiženja.
• Praćenje pravnog aspekta poslovanja organizacije.
Osnovne informacije o radnom mjestu
• Cilj nam je zapošljavanjem na ovom radnom mjestu osigurati dugoročni kontinuitet u vođenju financijskih i računovodstvenih poslova organizacije pa pozivamo samo one kandidate/kinje koji traže dugoročno i stabilno radno mjesto. Budući da ovo radno mjesto unutar organizacije postoji već dulje od 20 godina, cilj nam je s najboljim kandidatom/kinjom potpisati ugovor o radu na neodređeno vrijeme.
• Angažman je na puno radno vrijeme, radnim danom od ponedjeljka do petka.
• Mjesto rada: Zagreb, Prilaz Gjure Deželića 30, uz mogućnost povremenog rada na daljinu.
• Plaća: najboljem kandidatu bit će ponuđen kompetitivni financijski paket.
Traženi profil kandidata/kinje
• Poželjno da kandidat/kinja ima završen diplomski studij iz područja ekonomije: prednost ćemo dati profilu kandidata/kinje koji su studirali financije i/ili računovodstvo.
• Radno iskustvo na sličnim ili odgovarajućim poslovima za ovo radno mjesto od najmanje 5 godina.
• Poželjno iskustvo u upravljanju financijama i računovodstvenim poslovima. Prednost će biti poznavanje računovodstva i financija u neprofitnom ili javnom sektoru. Samostalni računovođe imat će prednost.
• Napredne analitičke sposobnosti u financijama.
• Iskustvo rada i upravljanja financijama i proračunima na nacionalnim i/ili EU projektima te poznavanje EU programa i fondova.
• Napredno poznavanje odgovarajućih nacionalnih i EU propisa u području financija i računovodstva.
• Napredno poznavanje hrvatskog jezika u pismu i govoru.
• Dobro poznavanje engleskog jezika u pismu i govoru.
• Napredno poznavanje MS Office paketa. Posebno je važno da kandidat/kinja ima napredna znanja i vještine za korištenje programa MS Excel (izrada tabelarnih i grafičkih prikaza te analiza).
• Izvrsne organizacijske vještine, pouzdanost, točnost i sistematičnost.
• Visoka motivacija za rad i nove izazove, spremnost i sposobnost za učenje te rad u dinamičnom okruženju.
• Poželjno iskustvo rada u međunarodnim timovima i izvrsne komunikacijske vještine. IRO posebno potiče timski rad i traži kandidata/kinju koji/a je usmjeren/a na postizanje ciljeva, no istovremeno je dovoljno fleksibilan/na i osjetljiv/a za potrebe tima i na trendove iz okruženja.
Prijava
• Prijava se sastoji od životopisa i motivacijskog pisma na hrvatskom jeziku (do 300 riječi)
• Rok za slanje prijave: 17.09.2023.
• Prijave se šalju isključivo e-mailom na iro@iro.hr. Molimo da u predmetu emaila OBAVEZNO napišete: Voditelj/ica financija i računovodstva
• Intervjui s kandidatima/kinjama čije prijave uđu u uži krug će biti održani krajem rujna 2023. godine.
• Očekivani početak radnog odnosa 1. listopada 2023, ili prema dogovoru. Prednost će imati kandidati koji su u mogućnosti čim ranije započeti s radnim odnosom.