06 ruj Otvoren natječaj za radno mjesto Voditelj/ica financija i računovodstva
IRO traži novog/u kolegu/icu koja će nam se pridružiti na radnom mjestu Voditelj/ica financija i računovodstva!
Uspješan kandidat/kinja za radno mjesto Voditelja/ice financija i računovodstva u IRO-u je stručnjak/kinja u području financija te izvrsno poznaje relevantne nacionalne i EU propise koji reguliraju ovo područje rada. IRO želi zaposliti talentiranog stručnjaka/kinju, a prednost će imati osobe s iskustvom financijskog upravljanja u neprofitnom ili javnom sektoru. Najboljem kandidatu/kinji bit će ponuđen kompetitivni paket koji uključuje ugovor o radu i odgovarajući financijski uvjeti. Budući da je ovo radno mjesto dugoročno važno za organizaciju, prednost će imati kandidati koji ovo zaposlenje vide kao svoju dugoročnu opciju.
Rok za prijavu: 17.09. 2023.
Osnovne informacije o radnom mjestu:
- Cilj nam je zapošljavanjem na ovom radnom mjestu osigurati dugoročni kontinuitet u vođenju financijskih i računovodstvenih poslova organizacije pa pozivamo samo one kandidate/kinje koji traže dugoročno i stabilno radno mjesto. Budući da ovo radno mjesto unutar organizacije postoji već dulje od 20 godina, cilj nam je s najboljim kandidatom/kinjom potpisati ugovor o radu na neodređeno vrijeme.
- Angažman je na puno radno vrijeme, radnim danom od ponedjeljka do petka.
- Mjesto rada: Zagreb, Prilaz Gjure Deželića 30, uz mogućnost povremenog rada na daljinu.
- Plaća: najboljem kandidatu bit će ponuđen kompetitivni financijski paket.
Opis posla:
- Upravljanje cjelokupnim financijskim poslovanjem organizacije: izrada i kontinuirano praćenje realizacije financijskih planova organizacije, izrada financijskih evaluacija.
- Suradnja s voditeljima/cama projekata: upravljanje financijama za pojedine projekte (nacionalne, EU i međunarodne), s posebnim naglaskom na projekte financirane sredstvima EU; izrada proračuna potrebnih za prijavu EU projekata, implementacija financijskih aktivnosti za dobivene EU projekte; izrada financijskih izvješća za projekte.
- Neprekidno usklađivanje poslovanja organizacije s relevantnim zakonskim propisima.
- Prikupljanje relevantnih financijskih podataka te izrada financijskih analiza potrebnih za unaprjeđenje financijskog poslovanja.
- Kontrola i priprema dokumentacije prije plaćanja te priprema, unos i kontrola izvršenja platnih naloga.
- Kontrola i priprema dokumentacije nakon plaćanja (priprema bankovnih izvoda po obavljenim plaćanjima s pratećom dokumentacijom).
- Izrada putnih naloga, vođenje knjige putnih naloga.
- Vođenje nadzorne knjige poslovanja s nerezidentima.
- Vođenje evidencije namjenskih donacija na kvartalnoj bazi.
- Planiranje, koordinacija i provođenje internih računovodstvenih poslova
- Suradnja s vanjskim knjigovodstvenim servisom: priprema, izrada i slanje dokumentacije za knjigovodstvo, praćenje i osiguravanje kvalitete rada knjigovodstvenog servisa, kontrola i upravljanje mjesečnim, kvartalnim, polugodišnjim i godišnjim financijskim izvješćima organizacije, kontrola knjiženja.
- Praćenje pravnog aspekta poslovanja organizacije.
Traženi profil kandidata/kinje:
- Poželjno da kandidat/kinja ima završen diplomski studij iz područja ekonomije: prednost ćemo dati profilu kandidata/kinje koji su studirali financije i/ili računovodstvo.
- Radno iskustvo na sličnim ili odgovarajućim poslovima za ovo radno mjesto od najmanje 5 godina.
- Poželjno iskustvo u upravljanju financijama i računovodstvenim poslovima. Prednost će biti poznavanje računovodstva i financija u neprofitnom ili javnom sektoru. Samostalni računovođe imat će prednost.
- Napredne analitičke sposobnosti u financijama.
- Iskustvo rada i upravljanja financijama i proračunima na nacionalnim i/ili EU projektima te poznavanje EU programa i fondova.
- Napredno poznavanje odgovarajućih nacionalnih i EU propisa u području financija i računovodstva.
- Napredno poznavanje hrvatskog jezika u pismu i govoru.
- Dobro poznavanje engleskog jezika u pismu i govoru.
- Napredno poznavanje MS Office paketa. Posebno je važno da kandidat/kinja ima napredna znanja i vještine za korištenje programa MS Excel (izrada tabelarnih i grafičkih prikaza te analiza).
- Izvrsne organizacijske vještine, pouzdanost, točnost i sistematičnost.
- Visoka motivacija za rad i nove izazove, spremnost i sposobnost za učenje te rad u dinamičnom okruženju.
- Poželjno iskustvo rada u međunarodnim timovima i izvrsne komunikacijske vještine. IRO posebno potiče timski rad i traži kandidata/kinju koji/a je usmjeren/a na postizanje ciljeva, no istovremeno je dovoljno fleksibilan/na i osjetljiv/a za potrebe tima i na trendove iz okruženja.
Prijava
- Prijava se sastoji od životopisa i motivacijskog pisma na hrvatskom jeziku (do 300 riječi)
- Rok za slanje prijave: 17.09.2023.
- Prijave se šalju isključivo e-mailom na iro@iro.hr. Molimo da u predmetu emaila OBAVEZNO napišete: Voditelj/ica financija i računovodstva
- Intervjui s kandidatima/kinjama čije prijave uđu u uži krug će biti održani krajem rujna 2023. godine.
- Očekivani početak radnog odnosa listopada 2023, ili prema dogovoru. Prednost će imati kandidati koji su u mogućnosti čim ranije započeti s radnim odnosom.