27 lip EDUpolicy LAB – društveno korisnim učenjem do jednakih obrazovnih mogućnosti
EDUpolicy LAB – društveno korisnim učenjem do jednakih obrazovnih mogućnosti
Period provedbe:
03/2018 – 03/2020
Uloga IRO-a:
Nositelj
Projektna web stranica:
www.edupolicylab.com
Tematska područja:
- Socijalna dimenzija visokog obrazovanja
- Društveni angažman visokih učilišta
UKUPNA VRIJEDNOST
1.179.733,32 HRK
IZVOR FINANCIRANJA
Europski socijalni fond
PROJEKTNI KONZORCIJ:
Hrvatski studiji, Sveučilište u Zagrebu / Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Sveučilište J.J. Strossmayera u Osijeku / Akademija dramske umjetnosti, Sveučilište u Zagrebu / Rudarsko-geološko-naftni fakultet, Sveučilište u Zagrebu / Volonterski centar Slavonski Brod / Institut za razvoj obrazovanja
OPIS PROJEKTA:
Središnji problem koji će se riješiti ovim projektom tiče se, s jedne strane, nedovoljne uključenosti mladih u rješavanje problema lokalne zajednice, a s druge strane nedostatka dugoročnih i održivih partnerstava između visokoobrazovnih ustanova (VU) i organizacija civilnog društva (OCD). Takva partnerstva trebala bi pridonijeti ostvarenju „civilne“ misije sveučilišta, čime bi se doprinijelo razvijanju društvene odgovornosti studenata i ostalih članova akademske zajednice u rješavanju konkretnih društvenih problema. Stoga će kroz razvoj i pilotiranje DKU programa EDUpolicy LAB usmjerenog na socijalno isključene skupine u obrazovanju, studenti partnerskih VU biti osposobljeni za osmišljavanje društvenih inovacija u području obrazovne integracije određenih socijalno isključenih skupina te za provođenje javne zagovaračke kampanje za implementaciju tih inovacija prema donositeljima odluka. Ujedno, nastavnicima s partnerskih VU bit će omogućeno profesionalno usavršavanje u svrhu primjene nove nastavne metode društveno korisnog učenja usmjerene na socijalno isključene skupine u obrazovanju, kojom će se modernizirati i unaprijediti kvaliteta nastave te povećati interes studenata/ica za aktualne probleme u lokalnoj zajednici.
Dodatno, kroz provedbu projekta partnerske OCD će u suradnji s partnerskim VU razviti svoje kapacitete za provedbu programa DKU, kao i teorijska znanja vezana za praćenje, analizu i zagovaranje obrazovnih politika s posebnim naglaskom na one koje se tiču socijalno isključenih skupina u obrazovnom sustavu. U konačnici, provedbom projekta ključni dionici će se povezati s ciljem stvaranja aktivne mreže studenata, stručnjaka i volontera za osnaživanje građanske i akademske inicijative u rješavanju društvenih problema socijalno isključenih skupina u obrazovanju u lokalnoj zajednici.
Novosti i više o detalja o radu projektnog konzorcija doznajte na službenoj stranici projekta.
GLAVNI CILJ:
Povećati broj društveno aktivnih studenata/ica s razvijenim građanskim kompetencijama za rješavanje problema lokalne zajednice kroz razvoj i provedbu održivog programa društvenog učenja (DKU) usmjerenog na socijalno isključene skupine u obrazovanju.
SPECIFIČNI CILJEVI:
|
GLAVNI REZULTATI PROJEKTA:
|