Povećanjem financijske pismenosti postići ćemo da učenici razumiju jezik osobnih financija te da ih se osvijesti s kojim informacijama trebaju raspolagati kako bi mogli donositi pravilne financijske odluke. Učenici će naučiti kako upravljati osobnim financijama i kućnim budžetom, kako racionalizirati troškove, upoznat će bankovno poslovanje i kartice, štednju, kredite, rizike povezane s financijskim odlukama i slično. Osim toga, naučit će samostalno izraditi osobni financijski plan nastavka studija gdje će naučiti kako se može studirati, što je sve važno uzeti u obzir prilikom odabira studija, koji su to resursi na kojima su dostupne informacije, što sve uključuju troškovi života i školovanja, kako se mogu naći izvori financiranja studija, što su to stipendije i zašto su one važne te sve o studentskim poslovima i studentskim kreditima. Dio učenika, koji izlaze na tržište rada, steći će neophodna znanja vezana uz zapošljavanje, osobne dohotke, poreze, komorske doprinose i slično. Nastavnici će se također upoznati s informacijama o financijskom planiranju studija i izlasku učenika na tržište rada te se osposobiti za samostalno savjetovanje učenika za nastavak obrazovanja odnosno naučiti kako da sadržaje vezane za financijsku pismenost uključe u izvedbu nastave.
Povećanjem digitalne pismenosti nastavnici će steći kompetencije za primjenu suvremenih i inovativnih pristupa u poučavanju koji svakodnevni nastavni rad čine funkcionalnijim, zanimljivijim i privlačnijim, kako njima tako i učenicima. Bit će predstavljen alat za suradničko učenje Edmodo kojeg će naučiti primjenjivati u svakodnevnoj nastavi te se uključiti u virtualnu zajednicu nastavnika, osnivati svoje zajednice te tako surađivati međusobno, ali i sa učenicima.
|