05 pro NEXUS: PromotiNg thE neXus of migrants throUgh active citizenship
NEXUS: PromotiNg thE neXus of migrants throUgh active citizenship
Period provedbe:
09/2019 – 08/2022
Uloga IRO-a:
Partner
Tematsko područje:
Strateška partnerstva u viskom obrazovanju
UKUPNA VRIJEDNOST
3.325.204,35 HRK
IZVOR FINANCIRANJA
Europska komisiija, Erasmus+, Key Action 2, Strategic Partnerships in Higher Education
PROJEKTNI KONZORCIJ:
Knowledge Innovation Centre /Institut za razvoj obrazovanja / Universidad Nacional de Education a Distancia / Zavod za avtorsko produkcijo, izobraževanje, inovatinovst in sodelovanje / European Citizen Action Service / UNIMED – Unione delle Universita del Mediterraneo / Sveučilište Malmo
OPIS PROJEKTA:
NEXUS će istražiti vezu između digitalno dostupnih participativnih alata i demokracije, uključujući dimenzije poput zahtjeva građana, državne vlasti, kolektivne akcije i mobilizacije te kulture. Temeljen na ideji da mnoge mogućnosti za svrhovitu građansku edukaciju egzistiraju u online okruženju NEXUS koristi tehnologije koje su poznate i privlačne digitalnim korisnicima. Analizirat će se mogućnosti i izazovi koji proizlaze iz digitalne transformacije politika u specifičnom kontekstu studentskog tijela i rastućoj populaciji studenata s migracijskim podrijetlom.
Kako bi se poboljšali procesi građanskog angažmana među studentima, nastavnici trebaju biti osviješteni o postojećim i dostupnim digitalnim alatima za demokratsko sudjelovanje. Također, trebaju znati kako ih koristiti i koji cilj s njima mogu postići. Pristup projekta Nexus zagovara interaktivne, umrežene aktivnosti koje se često komuniciraju putem medija koji se diseminiraju na online mrežama.
NEXUS je projekt strateškog partnerstva u visokom obrazovanju koji primjenjuje inovativne pristupe u promicanju mreža migranata kroz aktivno građanstvo.
GLAVNI CILJ:
Cilj projekta NEXUS je osnažiti studente (s posebnim naglaskom na studente migrante) da uživaju svoja prava, zauzimaju se za vrijednosti ljudskih prava i pridonesu na pozitivan način društvu i globalnoj zajednici. To će se ostvariti uvođenjem građanskog obrazovanja kroz četiri glavna stupa intervencije, što će rezultirati povećanim sudjelovanjem studenata u društvenom životu njihovih zajednica.