07 srp (P)ostanimo digitalno i financijsko pismeni
(P)ostanimo digitalno i financijski pismeni
PERIOD PROVEDBE:
11/2017 – 11/2019
ULOGA IRO-a:
Partner
PROJEKTNA WEB STRANICA:
TEMATSKO PODRUČJE:
Financiranje visokog obrazovanja
UKUPNA VRIJEDNOST:
1.463.934,64 HRK
IZVOR FINANCIRANJA:
Europski socijalni fond
PROJEKTNI KONZORCIJ:
Srednja strukovna škola Vice Vlatkovića iz Zadra // Institut za razvoj obrazovanja // Srednja škola Gračac // Srednja škola Glina // Srednja škola Petrinja // Obrtničko učilište
OPIS PROJEKTA:
Povećanjem financijske pismenosti postići ćemo da učenici razumiju jezik osobnih financija te da ih se osvijesti s kojim informacijama trebaju raspolagati kako bi mogli donositi pravilne financijske odluke. Učenici će naučiti kako upravljati osobnim financijama i kućnim budžetom, kako racionalizirati troškove, upoznat će bankovno poslovanje i kartice, štednju, kredite, rizike povezane s financijskim odlukama i slično. Osim toga, naučit će samostalno izraditi osobni financijski plan nastavka studija gdje će naučiti kako se može studirati, što je sve važno uzeti u obzir prilikom odabira studija, koji su to resursi na kojima su dostupne informacije, što sve uključuju troškovi života i školovanja, kako se mogu naći izvori financiranja studija, što su to stipendije i zašto su one važne te sve o studentskim poslovima i studentskim kreditima. Dio učenika, koji izlaze na tržište rada, steći će neophodna znanja vezana uz zapošljavanje, osobne dohotke, poreze, komorske doprinose i slično. Nastavnici će se također upoznati s informacijama o financijskom planiranju studija i izlasku učenika na tržište rada te se osposobiti za samostalno savjetovanje učenika za nastavak obrazovanja odnosno naučiti kako da sadržaje vezane za financijsku pismenost uključe u izvedbu nastave.
Povećanjem digitalne pismenosti nastavnici će steći kompetencije za primjenu suvremenih i inovativnih pristupa u poučavanju koji svakodnevni nastavni rad čine funkcionalnijim, zanimljivijim i privlačnijim, kako njima tako i učenicima. Bit će predstavljen alat za suradničko učenje Edmodo kojeg će naučiti primjenjivati u svakodnevnoj nastavi te se uključiti u virtualnu zajednicu nastavnika, osnivati svoje zajednice te tako surađivati međusobno, ali i sa učenicima.
GLAVNI CILJ:
Glavni cilj projekta je formirati tim odgojno-obrazovnih djelatnika i educirati ga za provedbu izvannastavnih aktivnosti u okviru školskog kurikuluma koje su usmjerene na unaprjeđenje digitalne i financijske pismenosti kod učenika.
SPECIFIČNI CILJEVI:
GLAVNI REZULTATI PROJEKTA:
- Provedena radionica za nastavnike o važnosti usvajanja ključnih kompetencija i informacijskoj pismenosti na više lokacija
- Provedeno usavršavanje odgojno-obrazovnih djelatnika na više lokacija za primjenu interaktivnih metoda i projektne nastave
- Provedeno usavršavanje odgojnoobrazovnih djelatnika za izradu i provedbu kurikuluma za unapređenje digitalne i financijske pismenosti
- Provedena radionica s odgojno-obrazovnim djelatnicima za unapređenje financijske pismenosti u školama
- Provedene 4 pokazne radionice s učenicima o financijskoj pismenosti
- Provedena radionica s odgojnoobrazovnim djelatnicima za unapređenje digitalne pismenosti u školama
- Provedena pokazna radionica s učenicima na više lokacija o digitalnoj pismenosti
- Nabavljena oprema za opremanje multimedijalnih učionica po školama
- Održane 3 panel diskusije tima za financijsku pismenost za razvoj izvannastavne aktivnosti
- Održane 3 panel diskusije tima za digitalnu pismenost za razvoj izvannastavne aktivnosti
- Uspostavljen online digitalni repozitorij s materijalima za provedbu izvannastavnih aktivnosti i praćenje provedbe izvannastavnih aktivnosti