19 velj PL4SD: Peer Learning Initiative for the Social Dimension (PL4SD)
Posted at 14:37h
in Projekti

Peer Learning Initiative for the Social Dimension (PL4SD)
Period provedbe:
10/2012 – 12/2015
Uloga IRO-a:
Partner
Tematsko područje:
Socijalna dimenzija visokog obrazovanja
UKUPNA VRIJEDNOST
543.705,00 HRK
IZVOR FINANCIRANJA
Lifelong Learning Programme
OPIS PROJEKTA:
PL4SD je bio trogodišnji projekt financiran od strane Europske komisije kroz Lifelong Learning Programme (Program cjeloživotnog učenja). Svrha projekta je bila razviti resurse i alate za donositelje odluka za razvoj učinkovitih mjera za osiguravanje socijalne dimenzije Europskog visokoobrazovnog područja.
GLAVNI CILJ:
Glavni cilj projekta PL4SD bio je omogućiti donositeljima odluka i provoditeljima politika resurse i alat za razvoj učinkovitih mjera za osiguravanje socijalne dimenzije Europskog visokoobrazovnog područja.
SPECIFIČNI CILJEVI:
- Osiguravanje transparentnosti u trenutnom razvoju politika socijalne dimenzije, evaluacija djelovanje i napretka prema dostizanju ciljeva postavljenih unutar Europskog visokoobrazovnog područja (EHEA)
- Poticanje međunarodne razmjene i debate oko politika i dodavanje većeg stupnja kreativnosti u prevladavanju izazova unutar područja socijalne dimenzije visokog obrazovanja
- Omogućavanje vršnjačkog učenja i olakšavanje implementacije politika drugih zemalja, visokih učilišta i studentskih organizacija
- Strukturiranje informacija i prikupljanje relevantnih izvješća i istraživanja o politikama socijalne dimenzije, stvaranje solidne baze za daljnja istraživanja
- Informiranje nacionalnih i međunarodnih donositelja odluka i dionika u svim zemljama EHEA-e o projektnim aktivnostima i napretku prema realizaciji ciljeva
GLAVNI REZULTATI PROJEKTA:
- izrada on-line baze podataka o mjerama za poboljšanje socijalne dimenzije visokog obrazovanja
- izrađene tri studije slučaja (o Hrvatskoj, Litvi i Armeniji) o socijalnoj dimenziji visokog obrazovanja
- održane dvije projektne konferencije na temu socijalne dimenzije u visokom obrazovanju
PUBLIKACIJE:
DONATORI:




