17 ožu U IRO održane radionice o društveno korisnom učenju
Zbog velikog interesa obrazovne zajednice dana 27. veljače i 10. ožujka 2020. u sklopu završnih aktivnosti EDUpolicy Lab projekta u Institutu za razvoj obrazovanja su održane dvije praktične radionice o pokretanju i provedbi programa društveno korisnog učenja.
Radionice su bile namijenjene nastavnicima na visokoobrazovnim ustanovama i predstavnicima organizacija civilnoga društva koji su zainteresirani za temu društveno korisnog učenja i imaju za cilj produbiti znanje o navedenoj temi.
U uvodnom dijelu radionice voditeljica projekta je upoznala sudionike s radom i aktivnostima IRO-a. Zatim je uslijedilo detaljnije upoznavanje sudionika s DKU metodom i njenim specifičnostima, načinom na koji se navedena metoda implementira u sklopu kolegija na ustanovama visokog obrazovanja,detektiranim prednostima i utjecajem na suradnju visokoobrazovnih institucija sa zajednicom, kroz konkretne primjere EDupolicy Lab p rojekta i Vodiča za društveno korisno učenje, publikacije proizašle iz projektnih aktivnosti.
Radionica je bila interaktivnog karaktera, sudionici su bili vrlo aktivni, postavljali pitanja i sudjelovali u raspravi. U završnom dijelu radionice sudionici su bili podijeljeni u grupe i imali su zadatak osmisliti kolegij koji će u sebi uključiti komponentu društveno korisnog učenja, nakon čega su predstavili svoje kolegije ostalima i zajednički raspravili o informacijama i zaključcima koje su usvojili. Također, radionica je ujedno bila prilika za umrežavanje i razmjenu iskustava nastavnika i predstavnika organizacija civilnog društva o interesima i idejama za implementaciju društveno korisnog učenja.
Projekt EDUpolicy LAB — društveno korisnim učenjem do jednakih obrazovnih mogućnosti nastoji povećati broj društveno aktivnih studenata/ica s razvijenim građanskim kompetencijama za rješavanje problema lokalne zajednice kroz razvoj i provedbu održivog programa društvenog učenja usmjerenog na socijalno isključene skupine u obrazovanju.