Održan webinar „Društvenim inovacijama do boljeg obrazovanja”

Održan webinar „Društvenim inovacijama do boljeg obrazovanja”

U sklopu EU projekta EDUpolicy LAB dana 6. lipnja 2019. održao se webinar pod nazivom „Društvenim inovacijama do boljeg obrazovanja.“ Svrha webinara bila je upoznavanje ciljane skupine, studenata koji sudjeluju na projektu, i šire javnosti s konceptom i metodologijom osmišljavanja društvenih inovacija.

Voditeljica razvoja politika visokog obrazovanja i voditeljica projekta EDUpolicy LAB Jasenka Begić prvo je sudionicima webinara predstavila program Projekta i metodu društveno korisnog učenja. Potom su se predstavili izlagači: Ivana Nikolić Popović (Hrvatski klaster konkurentnosti, kreativnih i kulturnih industrija), Iva Kvakić (Zadruga za etično financiranje), Ivan Tomasić (Lokalni Volonterski Centar SB), Marija Mažić (Reach for Change Croatia), Karla Grgić (Ekonomski fakultet Zagreb). Više o izlagačima možete pročitati ovdje.

Društvene inovacije su novi modeli, metode, prakse, usluge i proizvodi koji odgovaraju na odabrane društvene potrebe. One nastaju iz potreba lokalne zajednice, a do rješenja se treba doći suradnjom dionika na raznim razinama djelovanja i upravljanja. Svi izlagači su naglasili kako je za društvene inovacije ključna održivost. Izlagači su zaključili kako u Hrvatskoj postoji veliki broj društvenih inovacija: od onih koje nastaju u kriznim situacijama poput poplava ili izbjegličke krize, kvartovskih, tehnoloških te onih u obrazovanju. Primjer uspješne društvene inovacije u obrazovanju je kolegij Menadžment promjene koji se održava na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu gdje studenti osmišljavaju i provode svoje društvene inovacije. Karla Grgić ističe kako su studenti iznimno kreativni i motivirani za pronalazak rješenja u lokalnim zajednicama. Ostali izlagači su se također složili kako takav tip učenja omogućava studentima lakše učenje i pamćenje, fakulteti postaju atraktivniji studentima, a lokalnoj zajednici rješenje problema.

Webinaru možete pristupiti ovdje.

Društveno korisno učenje (DKU) je nastavna metoda kojom studenti znanje i vještine stečene kroz studij primjenjuju na razvoj projekta kojima se rješava konkretan društveni problem, bez obzira na područje djelovanja. Ako želite doznati više o metodi ili projektu EDUpolicy LAB, pozivamo vas da posjetite službenu stranicu www.edupolicylab.com ili se pak povežete s projektnim konzorcijem putem Facebook stranice.