Čitajte o našem projektu TEFCE na blogu sveučilišta London School of Economics!

Čitajte o našem projektu TEFCE na blogu sveučilišta London School of Economics!

Universities across the globe are increasingly being called on to contribute to their surrounding communities and regions, especially so as they are mobilised in response to the impact of the COVID-19 pandemic. Reflecting on these emerging demands within Europe, Thomas Farnell, presents the TEFCE project and its role in the development of a European framework for community engagement in higher education, based on a qualitative and participatory approach, rather than one driven by metrics. Outlining the aims of the framework and what makes it different to previous approaches, he argues why the time might be right for such a project to embed itself in a European context.

 

Uvod je ovo u tekst pod nazivom “An Alternative Approach to Measuring Community Engagement in Higher Education” (“Alternativni pristup mjerenju društvenog angažmana u visokom obrazovanju”) koji je prestižni The London School of Economics and Political Science – LSE objavio na svojem blogu LSE Impact, a koji je napisao naš kolega Thomas Farnell!

 

U svojem članku, Thomas je predstavio projekt TEFCE, na kojem je IRO radio zajedno s četiri sveučilišta iz Hrvatske, Njemačke, Irske i Nizozemske,  a čiji je cilj bio izravno doprinijeti novom programu EU-a predlažući okvir za zajednički europski pristup za poticanje civilne misije visokih učilišta. Unutar projekta prvo su se proučavala postojeća istraživanja i inicijative koje su pokušale mjeriti razinu postizanja civilne misije visokih učilišta, odnosno njihovog društvenog angažmana. Potom se razvio alat koji može pomoći visokim učilištima i donositeljima odluka na razini Europske unije u poticanju većeg društvenog angažmana te koji može kvalitetno mjeriti razinu društvenog angažmana pojedinih visokih učilišta.

 

Tekst možete pronaći na sljedećoj poveznici: https://blogs.lse.ac.uk/impactofsocialsciences/2021/07/12/an-alternative-approach-to-measuring-community-engagement-in-higher-education/.