Socijalna dimenzija visokog obrazovanja i inkluzija u obrazovanju

IRO zagovara
unapređivanje
socijalne dimenzije
visokog obrazovanja.

Budući da socijalno uključivanje velikim dijelom ovisi o postignutoj razini obrazovanja, uklanjanje društvenih nejednakosti u visokom obrazovanju igra presudnu ulogu u stvaranju društva jednakih prilika. Pravedno i socijalno uključivo visoko obrazovanje različitim mjerama mora osigurati da upis, uspješno studiranje i završetak studija ovise prvenstveno o sposobnostima studenata, a ne o osobnim karakteristikama i životnim okolnostima koje su izvan neposrednog utjecaja studenata. IRO zagovara unapređivanje socijalne dimenzije visokog obrazovanja u okviru spomenutih definicija koje proizlaze iz ministarskih priopćenja Bolonjskog procesa.

IRO projekti povezani s ovom politikom

Projekt InclusiPHE

Uključiv angažman netradicionalnih studenata u stručnom visokom obrazovanju (2020 – 2023)

Projekt TEMCO

Tematska mreža Cjeloživotno obrazovanje dostupno svima (2020 – 2023)

Projekt Eurostudent

Nacionalno izvješće istraživanja EUROSTUDENT V za Hrvatsku za 2014. (2014 – 2016)

Projekt E-Quality

Povezivanje kvalitete i socijalne uključenosti u visokom obrazovanju u Hrvatskoj (2013 – 2015)

Projekt PL4SD

Peer-learning initiative for the social dimension of higher education (2012 – 2015)

Projekt EduQuality

Obrazovanje za jednake mogućnosti na hrvatskim sveučilištima (2010 – 2012)

ACCESS

Prema pravednom i transparentnom pristupu visokom obrazovanju u Hrvatskoj (2010 – 2012)

Članstvo IRO-a u vanjskim tijelima povezanim s ovom politikom

        1. Nacionalna skupina za unapređenje socijalne dimenzije visokog obrazovanja (2015 – 2021)
        2. Ekspertna skupina za izradu indikatora za socijalnu inkluziju unutar U-Multiranka (2020 – 2021)
        3. Working group on the Social Dimenzion, Bologna Follow-up Group (BFUG), (2021)
        4. NESET: Network of Experts on the Social Dimension of Education and Training (2019 – 2021)
        5. Working Group on the impact of COVID-19 on Higher Education; 3rd World Higher Education Conference (2021)