IRO zagovara
unapređivanje
socijalne dimenzije
visokog obrazovanja.
IRO zagovara
unapređivanje
socijalne dimenzije
visokog obrazovanja.
Budući da socijalno uključivanje velikim dijelom ovisi o postignutoj razini obrazovanja, uklanjanje društvenih nejednakosti u visokom obrazovanju igra presudnu ulogu u stvaranju društva jednakih prilika. Pravedno i socijalno uključivo visoko obrazovanje različitim mjerama mora osigurati da upis, uspješno studiranje i završetak studija ovise prvenstveno o sposobnostima studenata, a ne o osobnim karakteristikama i životnim okolnostima koje su izvan neposrednog utjecaja studenata. IRO zagovara unapređivanje socijalne dimenzije visokog obrazovanja u okviru spomenutih definicija koje proizlaze iz ministarskih priopćenja Bolonjskog procesa.
Uključiv angažman netradicionalnih studenata u stručnom visokom obrazovanju (2020 – 2023)
Nacionalno izvješće istraživanja EUROSTUDENT V za Hrvatsku za 2014. (2014 – 2016)
Povezivanje kvalitete i socijalne uključenosti u visokom obrazovanju u Hrvatskoj (2013 – 2015)
Peer-learning initiative for the social dimension of higher education (2012 – 2015)